Волонтери створили альтернативний промо-ролик Києва до Євробачення

 
Волонтери створили альтернативний промо-ролик Києва до Євробачення

Група ентузіастів-професійних телевізійників створила альтернативне промо-відео України і Києва до Євробачення-2017.

Ролик називається Meet the real Ukraine і показує “неідеальний” Київ і Україну. Разом з красивими виглядами міста, знятими з дронів, на відео присутні кадри війни.

“Ідеального світу не існує. Світу, де всі щасливі і усміхнені… Нема світу, у якому всі здорові. Де не кидають дітей. Де нема війн та брехні… Так само, як і нема всіту без краси, любові, щастя і правди… Світ, у якому є щось одне – нереальний і неповний. В ньому нема гармонії. Все, що одностороннє – без гармонії. Все, що односторонньо – неправдиво”, – кажуть творці.

Автор ідеї – режичер і креативний продюсер Наталія Пятигіна. Побачивши промо-ролик Киэва до Євробачення, опублікований Міністерством закордонних справ, Наталія зібрала команду з 20 колег-телевізійників і запропонувала їм зняти альтернативне відео.

Всі учасники команди – режисери, редактори, оператори з різних телеканалів та продакшн-студій – працювали на волонтерських засадах. Знімальне обладнання також позичали у колег. Таким чином, бюджет проекту становив 0 гривень.

“Я розмістила у себе в Facebook пост з критикою команди мера. А потім думаю, критикуєш – пропонуй. Я створила групу у Facebook і написала багатьом своїм колегам і друзям, а слабо зробити нам щось для країни? Якщо ми такі всі профі зібралися. За три тижні у мене не було жодної відмови”, – розповіла Наталія.

З її слів, у команди не було цілі конкурувати з офіційним промо-роликом:

“У нас трошки складна зараз, особливо з правдою. І мені здалося, що якщо з гостем говорити чесно, то шансів, що він приїде значно більше. Уявіть: по новинах війна, а в роликах ми кажемо, що все класно. Люди бачать брехню, недосказаність. Не всі вникають, що відбувається. Але дисонанс очевидний. А якщо сказати, так – непросто зараз, але ми вам раді, і вам нічого не загрожує, і ви приїжджайте… Вас, звісно, вразять геніальні архітектурні форми палаток з Чернігівським, але атмосфера у нас завжди класна, навіть коли країна у ранах”.

Наступного тижня команда презентує ще один ролик: “У ньому буде менше філософії – більше колориту. Він легший, лаконічніший і веселіший – це такий собі видих і післяслово”.

Повний склад волонтерської знімальної групи можна подивитися на Facebook проекту.

Джерело: bzh.life

Волонтери створили альтернативний промо-ролик Києва до Євробачення